BURGUNDY BAG


Over knee boots, to zdecydowanie jeden z najbardziej pożądanych i kobiecych modeli butów na sezon jesień/zima. Jeśli chodzi o moją osobę, to polemizowałabym na temat tego czy faktycznie sięgają mi za kolano :D Niestety ciężko jest w sieciówkach znaleźć odpowiedni model, kiedy jest się wysokim. Zawsze zostaje Zara, której asortyment chyba nigdy mnie nie zawiódł...Dobrałam do nich prostą sukienkę, zarzuciłam na siebie oversize'owy płaszcz, a akcentem jest mała, burgundowa torebeczka, którą uwielbiam! Enjoy


SH coat
H&M dress
ZARA boots
PARFOIS bag

 Pics by Berenika Bogunia

35 komentarzy:

  1. Genialnie! Wszystko świetnie ze sobą współgra! ❤
    Obserwuję!
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Co studiujesz? :) Jesteś tak piękna, że aż wierzyć się nie chce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziennikarstwo i public relations :) haha dziękuję! :))

      Usuń
  3. Kiedy post beauty?? :((

    OdpowiedzUsuń
  4. jakiego podkladu uzywasz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie pracujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem managerem house of donuts w Kato :)

      Usuń
    2. jak to się stało, że od razu manager? :)

      Usuń
    3. Nie od razu, minęło już trochę czasu od otwarcia, a manager musi być. Dobrze sobie radzę, mam jakieś doświadczenie, więc zostałam wybrana :)

      Usuń
    4. co nalezy do twoich obowiazkow? i jakie masz doswiadczenie? szukam innej pracy i tak z ciekawosci pytam

      Usuń
    5. Po prostu jestem odpowiedzialna za więcej rzeczy, pracowników, zmianę, wygląd lokalu, reklamę itp.

      Usuń
    6. a ile zarabiasz? masz stawke godzinowa czy ustalone miesiecznie? pracujesz normalnie jako pracownik takze i obslugujesz klientow? dostalam propozycje awansu na menadzer - tj pracownik z funkcja menadzera i jestem ciekawa jak to wyglada w innych miejscach

      Usuń
  6. To naturalny kolor włosów prawda?

    OdpowiedzUsuń
  7. baaaaaaardzo mi się podoba Twój styl <3 cieszę się, że tu trafiłam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow !! Genialny look !! A te kozaczki wyglądają prześlicznie, nie mogłam się na takie nie skusić ♥
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ktore dokladnie to te buty na stronie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jaki masz rozmiar tych butow i ile kosztowaly?

      Usuń
  10. co sądzisz o żółtych timberlandach? już raczej passe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Timberlandy NIGDY passe!!! Klasyka jesli chodzi o buty, przymierzam sie do ich zakupu :D

      Usuń
  11. co ubrać na randke z chlopakiem do kina? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasycznie, spodnie, jakaś koszula, bez udziwnień :P

      Usuń
  12. podoba ci się: http://www2.hm.com/pl_pl/productpage.0418639006.html ?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger