CASUAL


 Uwielbiam casualowe looki, szczególnie jeśli chodzi o połączenie dużego, ciepłego swetra z jeansami. Dzisiaj nawet mogłam sobie pozwolić na te "bardziej przewiewne" z dziurami, a białe cortezy były wręcz idealne na tak piękny i słoneczny dzień jak dzisiejszy. Zarzuciłam na siebie lekki, długi płaszcz, a jako dodatek, idealnie sprawdziła się biała czapka z daszkiem.
 Jest jeszcze jedna rzecz, z którą chciałabym się z Wami podzielić, a mianowicie parę dni temu dostałam zaproszenie na swój pierwszy fashion week - W Berlinie! Bardzo się cieszę i nie mogę doczekać wyjazdu. Nowy rok zacznie się baaaardzo ciekawie :)  


POLO Ralph Lauren Cap
COS coat
SH sweater
MANGO jeans
NIKE shoes
ZARA bag

Pics by Misia Stankiewicz

42 komentarze:

  1. Rewelacyjny look, świetnie wyglądasz w tym długim płaszczu !!!
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje outfity...są fenomenalne! Gdzie można dostać w PL taką czapkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja kupowałam w Uk w Debenhams, ale wydaje mi się, że one są ogólnie prawie wszędzie dostepne. Zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w necie. Sprawdź np. Zalando, Asos :)

      Usuń
  3. Gdzie robisz paznokcie? Zawsze masz pięknie zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Millalou w Chorzowie, polecam! Najlepszy salon, świetne panie, świetna cena :)

      Usuń
  4. Skąd oprawki? Jak się czujesz w okularach? Nosisz na codzień? Wyglądasz pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sisley :) Tak, teraz codziennie muszę. Dobrze się czuję, już się przyzwyczaiłam :) Dziękuję

      Usuń
    2. a ile kosztowaly?

      Usuń
    3. Razem ze szkłami około 700 zł

      Usuń
  5. masz przedluzane rzesy? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dbasz o cere? :) jaki masz podklad tu na tym zdjeciu? ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam jakichś specjalnych, wyjątkowych rytułałów pielęgnacyjnych jeżeli chodzi o buzię :D Zmywam makijaż przed snem, rano stosuję krem pod podkład i to by było na tyle :P Teraz mam z "Astor'a Stay perfect foundation + primer" 100 ivory. Uwielbiam go, jest najlepszym podkładem jakiego do tej pory miałam okazję testować.

      Usuń
    2. a jak wypadają cashmere i wake me up?

      Usuń
    3. Cashmere jest ok, wake me up nienawidzę...był beznadziejny, strasznie się po nim świeciłam :(

      Usuń
  7. Jedziesz na Schoolboya?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z kim jedziesz? zostajesz na dłużej w wwa? strasznie drogie bilety!

      Usuń
    2. Z przyjaciółmi :) Zostaję na weekend cały, drogie w sumie, ale ja dostałam w prezencie na szczęście :D

      Usuń
    3. super, kto robi takie fajne prezenty? wrzuc jakas fotke koniecznie i baw sie dobrze!!

      Usuń
    4. Przyjaciele na urodzinki :))) Będzie na insta na pewno, a na snapie też coś pospamuję pewnie :D dziękuję :*

      Usuń
  8. Kto jest dla Ciebie inspiracją w blogowaniu? Masz jakieś ulubione blogerki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam inspiracji chyba...Oglądam z przyjemnością dużo blogów jeśli mam wolną chwilę. Uwielbiam Kenzę, Weronikę Załazińską, Aurorę Mohn, Ericę Mohn Kvam, Jemerced, Angelicę Blick. Oprócz tego przeglądam streetstylowe fotki itp. Po przeglądnięciu zawsze w jakiś sposób jestem zainspirowana i pomysły tworzą się w głowie :D

      Usuń
  9. http://m.zara.com/pl/pl/kobieta/płaszcze/płaszcze/surdut-jeansowy-z-kołnierzem-ze-sztucznego-futerka-c499001p4236506.html Podoba ci sie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak szukać w lumpach? Czym sie kierujesz jak tam jesteś? Skąd pomysły? Ja nigdy nie umiem niczego znaleźć...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeglądać każdy ciuszek dokładnie, być cierpliwym przede wszystkim :D Mieć pomysł, inspirację, cel czego szukasz :P Ja zawsze z czymś wychodzę fajnym

      Usuń
  11. Masz już jakieś plany na przyszłe wakacje?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie plany mam, jak wyjdzie - zobaczymy :D

      Usuń
  12. Co sądzisz o septum w nosie? Masz jakieś tatuaże albo chciałabyś/planujesz zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się septum. Miałam epizod, że sama chciałam sobie zrobić. Nie mam żadnych tatuaży, przymierzam się, ale ciąle brak jakiegoś fajnego pomysłu :c

      Usuń
    2. po co ci tatuaz? :( nic na sile. wg to wcale nie jest niewiadomo jak cool, a najgorsze to pozniej zalowac

      Usuń
    3. Bo mi się podobają. Jeśli będzi projekt, który będę sobie chciała zrobić i będzie mi się podobał to sobie wytatuuję. Póki co nie ma takiego, więc nic na siłę nie robię.

      Usuń
  13. odpowiedz mi na meila :(

    OdpowiedzUsuń
  14. studiujesz zaocznie?

    OdpowiedzUsuń
  15. Czego używasz do brwi? Zawsze masz idealnie zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) wcześniej kredka do brwi, teraz przerzuciłam się na cienie

      Usuń
    2. jakie cienie masz do brwi? :)

      Usuń
    3. Mega tanie i mega fajne - essence eyebrow set :)

      Usuń
  16. masz przepiekna cere.. :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger