HOLLYWOOD


 Już od dłuższego czasu jestem zakochana w puffy bomberach i od wielu tygodni obserwuję stylizacje przeróżnych blogerek i gwiazd, z podobnymi kurtkami w roli głównej. Na pewno duże wrażenie robią na mnie stylizacje Rihanny, która praktycznie zawsze potrafi czymś zaskoczyć. To u niej zobaczyłam podobną kurtkę po raz pierwszy. Nie tylko jej krój totalnie mnie urzekł, ale i sposób noszenia - nie do końca naciągnięta na ramiona, luźno zarzucona. Idealny puffy jacket pojawił się w najnowszej kolekcji Bershki, która według mnie, jak na sieciówkę - jest genialna. Jestem bardzo zadowolona z zakupu. Ciepła, przy okazji bardzo stylowa, a co najważniejsze w rewelacyjnej cenie! Zostawiam zdjęcia stylizacji, miłego wieczoru. 


 BERSHKA jacket
ZARA t-shirt
CALVIN KLEIN jeans
ZARA boots

Pics by Berenika Bogunia

18 komentarzy:

  1. tą kurtkę widziałam u Jess ;) jeny! wygladasz mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. co byś poleciła na krostki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, musisz zapytać dermatologa :)

      Usuń
  3. jak o siebie zadbać? chce coś zmienic ale nie wiem od czego zacząć... pomocy ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę ciężko mi doradzić...jeśli chcesz się wygadać, pisz na maila :D mówię poważnie :)

      Usuń
    2. napisałam..

      Usuń
  4. kiedy post beuty? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umiem się do tego zabrać, postaram się to ogarnąć jak najszybciej :C

      Usuń
  5. czesc, powiedz prosze gdzie kupowalas oprawki? wygladasz cudownie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hejo :)) Fielmann 3 maja, z Sisley'a :)

      Dziękuję :*

      Usuń
  6. Uwielbiam!! Zamiast się uczyć, to przeglądam Twoje zdjęcia haha : *

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak Ci się podobało na Biberze? Opisz jak było :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było fenomenalnie i mega mi się podobało. W sumie parę dni dochodziłam do siebie haha. Niesamowite show, nawet dla tych, którzy go nie słuchają, nie jarają się nim itp. Uwielbiam go i bardzo cenię, fajny chłopak :D

      Usuń
  8. Ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger