PINK LEATHER


 Dość długo szukałam jakiejś ciekawej, skórzanej kurtki, w innym kolorze niż czarny. Zanim wydam na coś więcej pieniędzy, praktycznie zawsze sprawdzam second handy, czy aby nic ciekawego się w nich nie pojawiło. Kurtka z dzisiejszego posta jest moją nową perełką i śmiało mogę powiedzieć, że jest to chyba najlepsza rzecz jaką kiedykolwiek znalazłam w sh. Uwielbiam jej krój, przypominający bomber jacket i uroczy, delikatny kolor. Dobrałam do niej prosty, szary golfik, nowe Levi'sy oraz czarne sock boots. Małym urozmaiceniem są wystające kabaretki, które w ostatnim czasie są totalnym hitem. Enjoy!


SH jacket
ZARA sweater
LEVI'S jeans
ZARA boots
PARFOIS bag

Pics by Anna Czypionka

24 komentarze:

  1. super! w ktorym sh ja znalazlas? jakie polecasz w Katowicach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Chorzowie, nie wiem co to za ulica niestety :( Raczej szukam tam niż w Katowicach. W Chorzowie mniej przebrane :D Nie mam swoich ulubionych, szukam prawie wszędzie, w każdym zawsze znajdzie się coś ciekawego.

      Usuń
  2. co robisz w sylwestra? dzieje sie cos ciekawego? jakbys miala wyjechac gdzies to gdzie np? ja zastanawiam sie nad wyjazdem za granice np austria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam planów jak co roku...u mnie zawsze wszystko na spontanie :D ale wyjazd za granicę do jakiejś stolicy mega mnie kusi...jeśli masz opcję jechać to jedź, też bym z chęcią w ten sposób spędziła Sylwestra :)

      Usuń
    2. moj chlopak obawia sie troche tego okresu jesli chodzi o bezpieczenstwo i srednio spodobal mu sie ten pomysl :( moze ma racje.. zrob jakis post z kreacjami na sylwestra i moze prezentami na swieta. Co kupujesz swojej rodzinie i chlopakowi?

      Usuń
    3. No....teraz niestety jest niebezpiecznie w eu, też o tym pomyślałam :( Dobry pomysł, postaram się coś zrobić, natchnęłaś mnie haha! :) Jeszcze nie mam pojęcia, od paru dniu chodzę po sklepach i obczajam co w nich jest, ale jakoś brak weny i to mnie trochę martwi bo coraz mniej czasu...

      Usuń
  3. Jedziesz z kimś na Berlin Fashion Week czy sama? :) Czy ktoś jest takim szczęsciarzem? ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na Schoolboyu? Dużo straciłam? Na snapach wyglądało że super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli miałaś jechać, a nie pojechałaś to mega strata...koncert był zajebisty, niesamowity feeling, coś cudownego. Było ekstra, bardzo mi się podobało.

      Usuń
  5. Świetna stylówka! Buty są genialneee :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    www.SIMPLYSOUL.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakich perfum używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lancome Tresor La Nuit, T.Mugler Alien :)

      Usuń
  7. http://m.zara.com/pl/pl/kobieta/płaszcze/bomber/aksamitna-kurtka-bomberka-c670504p3999503.html co myslisz?

    OdpowiedzUsuń
  8. http://www.reserved.com/pl/pl/woman/all-1/clothes/outerwear wybierz coś fajnego na zime ;** prosze

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedy nowy post?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jestem w trakcie tworzenia notki :) Ale publikuję jutro lub w niedzielę, bo w piątki słaba oglądalność :D

      Usuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger