JUSTIN BIEBER MERCH


 Oversizowe bluzy w odcieniach beżu, baby pink czy czarnego to element garderoby, który w ostatnim czasie cieszy się bardzo dużą popularnością. Szczególnie jeśli chodzi o te z ciekawymi, rzucającymi się w oczy nadrukami. Trend wylansował m.in Thrasher czy Supreme, a za nimi podąża wiele sławnych gwiazd takich jak Kanye, Kylie czy właśnie Justin Bieber. Na swoją trasę Purpose tour wypuścił kolekcję ubrań dla fanów, w których również sam prezentował się na scenie. Dla mnie bluzy, jak i cała kolekcja są totalnym strzałem w dziesiątkę. Dobrałam do tego krótką spódniczkę z wiązaniami, over knee boots oraz prosty, czarny płaszcz. 
 Podejrzewam, że to już ostatni post w tym roku, dlatego życzę Wam wszystkiego co najlepsze, realizujcie swoje marzenia i samych sukcesów w 2017 roku! See ya! 


PURPOSE TOUR hoodie
BERSHKA skirt
ZARA boots
SH coat

Pics by Kasia Półbratek

30 komentarzy:

  1. robisz coś żeby włosy były takie "puszyste"? mam problem oklapnietych włosów a widzę że Twoje odchodzą od nasady w górę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyne co to używam czasami lakieru do wlosów i zaczesuje do tyłu, być może przez to wydają się podniesione :)

      Usuń
  2. wybierz coś ładnego http://www2.hm.com/pl_pl/wyprzedaz/ona/tops/longsleeve.html :*

    OdpowiedzUsuń
  3. wybielałaś zęby?

    OdpowiedzUsuń
  4. co to za cienie tu? *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iconic 2 palette, revolution, korzystam z czterech pierwszych w paletce :)

      Usuń
  5. Za ile kupowałaś buty?

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy polecasz jakieś matowe, tanie szminki w płynie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Bell sà bardzo fajne, Nyx w Douglasie można dostać, też spoko bardzo :)

      Usuń
  7. Piękne są te bluzy :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie plany na sylwestra?

    OdpowiedzUsuń
  9. jakim cudem zostalas stewardessa? ;O to znaczy w jaki sposob dostalas taka prace, skad taki pomysl? twoj chlopak sie o ciebie nie martwi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł pojawił się bardzo dawno temu, zawsze mi się to podobało, ale nigdy chyba nie myślałam żeby spróbować. Niedawno przyjechała moja przyjaciółka z Londynu, która też jest stewardessą i zaczeła o wszystkim opowiadać i jakoś mi się to wszystko spodobało. Dzień później wyskoczyła mi reklama linii w sponsorowanych i zdecydowałam się, że pójdę na casting. Całkowity spontan :P przesłam wszystkie etapy i za niedługo rozpoczynam szkolenie. Mój chłopak się mega cieszy i mi kibicuje :)

      Usuń
    2. jak szczegolowo chcesz zeby to wygladalo? bedziesz latac bardziej krajowo czy po calym swiecie? moze zdradzisz jakies szczegoly jak to wyglada od kuchni? myslisz ze uda ci sie pogodzic taka prace ze studiami?

      Usuń
    3. Europa i wiem, że poza Europą latają do Dubaju. Jeszcze nie wiem dokaładnie jak to wygląda, przede mną długie szkolenie, zobaczymy jak wszystko będzie wyglądało w praktyce:) Moja baza będzie w Katowicach, dlatego podejrzewam, że będe robiła 2-4 lotów dziennie, tam i z powrotem. Myślę, że mi się uda pogodzić, na obydwóch rzeczach mi bardzo zależy ;)

      Usuń
    4. ile trwa takie szkolenie? rezygnujesz z pracy w tej ciastkarni?

      Usuń
    5. Półtora miesiąca, kawiarni*, tak już zrezygnowałam :)

      Usuń
  10. co ile robisz hybrydy?

    OdpowiedzUsuń
  11. chodzisz jeszcze w tej szarej sukience z bershki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ją raz na sobie

      Usuń
    2. ja chyba ja sprzedam.. co myslisz? jest troche za obcisła i ten dekolt duzy...

      Usuń
    3. Jak się w niej źle czujesz to sprzedaj, ja nie sprzedaje bo na pewno jeszcze nadarzy się okazja, żeby w niej się gdzieś pokazać, a takie ubrania się przydają :)

      Usuń
  12. Bluza, kozaczki - fajnie to wygląda. Wydawałoby się że będzie to bardzo sportowe, dresiarskie a wyszło super. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger