MERRY CHRISTMAS!


Chciałabym życzyć wszystkim Wesołych Świąt! Dużo prezentów pod choinką, samych radosnych chwil w gronie rodzinki i przyjaciół! Delektujcie się chwilami tych wyjątkowych, magicznych dni :) Mój wigilijny look to biała, elegancka koszulka; na nią założyłam burgundową sukienkę, wykonaną z weluru, materiału, który w obecnym czasie jest totalnym hitem modowym. Jako dodatek dobrałam czarny choker z perełką na środku. Zdecydowałam się na delikatny, naturalny makijaż. Produkty, które użyłam do jeo wykonania znajdziecie na dole w opisie. MERRY CHRISTMAS!


PULL&BEAR dress
MANGO t-shirt
ZAFUL.COM choker

MAKE-UP:
MAX FACTOR lasting performance foundation
REVOLUTION ultra bronze bronzer
LOVELY gold highlighter
ESSENCE eyebrow stylist set
MAC extra dimension eyeshadows
MAC Black Extreme mascara
VICTORIA'S SECRET color shine lip gloss

34 komentarze:

  1. co dostałaś na święta i czym obdarowałaś swoich bliskich? : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo kosmetyków, ciuszków, zestawy pędzli, pieniążki...czyli klasycznie mix wszystkiego fajnego :) Dla mamy kupiłam kosmetyki z L'occitane, dla taty gadżety do Iphone'a, a dla siostry perfumy. Jeśli chodzi o chłopaka to jeszcze nie mogę powiedzieć, bo dopiero dzisiaj się z nim widzę, a on tu często zagląda :D

      Usuń
    2. koniecznie daj znac co do prezentu dla chlopaka jak tylko bedziesz mogla :)

      Usuń
    3. Mój chłopak trenuje sztuki walki, dlatego kupiłam mu koszulkę z jego klubu, ze specjalnego materiału, którą bardzo chciał. Zapakowałam to w pudełko wypełnione słodyczami, pierniczkami i ciepłymi skarpetkami na zimę :))

      Usuń
  2. kosmetyki z mac zakupiłaś sama czy dostałaś? jak sprawuję się u Ciebie podkład z max factor? ja byłam bardzo zadowolona do czasu aż zaczął mi jednak spływać : (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tusz kupowałam jakiś czas temu, a cienie chyba dostałam. Bardzo dobrze się sprawuje, mega mi odpowiada, nie spływa, trzyma się długo. Skóra jest matowa, ale nie wysuszona.

      Usuń
  3. co ubierasz na sylwestra i gdzie się wybierasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do przyjaciela chłopaka, z naszą ekipą, klasyczna domówka w najlepszym gronie :D Look dodam w filmiku na dniach, jestem w trakcie przerabiania lookbooka sylwestrowego :)

      Usuń
  4. Jesteś taka piękna...jak robić tak idealne brwi?;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Nie wiem czy są idealne :D Oglądanie tutoriali dużo daje, a potem jak się samemu próbuje to zaczynają w końcu wychodzić fajne :)

      Usuń
  5. Jaki masz rozmiar tej sukienki? Ja też ją mam, wziełam bez mierzenia i tak sobie leży :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzięłam L, bo wydawała mi się mega obcisła, a chciałam żeby była luźna...nawet L nie jest aż tak luźna jakbym chciała :( Leży ok, ale pewnie podobnie jak u Ciebie - bez szału

      Usuń
  6. Pięknie...kocham jak robisz takie domowe posty, powinnaś częściej! Kiedy filmik sylwestrowy? <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3 Jestem w trakcie przerabiania, postaram się żeby był na jutro lub pojutrze :)

      Usuń
  7. nie myslalas o tym zeby samej w domu robic sobie hybrydy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś robiłam, do czasu aż nie zepsuła mi się lampa, a potem stwierdziłam, że nie mam do tego cierpliwości :P

      Usuń
  8. Polecasz ten podkład kochana? :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Podlinkujesz ta masacare?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.douglas.pl/douglas/Makija%25C5%25BC-Oczy-Tusze-do-rz%25C4%2599s-MAC-Tusze-In-Extreme-Dimension-3D-Lash_productbrand_3000070394.html

      :*

      Usuń
  10. Piękne zdjęcie *,* pozdrawiam serdecznie i życzę Wesołych Świąt ! Woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealne brwi *.* Robisz je pędzelkami?

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz, czy to jest Twój naturalny kolor włosów? Widziałam, że już to ktoś pisał ale muszę powtórzyć - piękne brwi! Całość - idealnie, zazdroszczę urody! Wesołych świąt, mimo, że to już końcówka, pozdrawiam!

    www.lovethelifeyoulive.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 wzajemnie! Tak, mój naturalny kolor włosów :)

      Usuń
  13. kiedy nowy post? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kochana jak zadbać o siebie i coś zmienić? tak żeby podwyższyć swoją samoocene i iść do przodu !

    OdpowiedzUsuń
  15. http://shop.mango.com/PL/m/kobieta/odziez/40?m=talla&v=40&sel=true które wybrać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko są te bawełniane spodnie w kratę :)

      Usuń
  16. Co dostałaś od swojego chłopaka?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. daj nowy wpis ;*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger