STREETSTYLE: SIMPLE


 Od czasu do czasu dobrze jest się ubrać minimalistycznie, a to zazwyczaj idzie w parze z wygodnymi, sportowymi butami, w których uwielbiam chodzić. Korzystając z pięknego światła, zrobiłam dla Was parę luźnych zdjęć. Ostatnio dostałam kilka par okularów ze sklepu internetowego WEARMEPRO, między innymi również te z dzisiejszego posta. Polecam tam zajrzeć, mają sporo ciekawych modeli, bardzo tanich i w bardzo dobrej jakości. 
Wybaczcie za zastój w postach, ale obecnie zbieram pomysły, kompletuję rzeczy do nowych filmików, a to praktycznie pochłania cały mój czas wolny. Grudzień ma to do siebie, że zawsze potrafi mnie natchnąć i zainspirować. Nowości soon!


Pics by Berenika Bogunia

H&M fur
SH turtleneck
ZARA trousers
NIKE air force 1 sneakers
WEARMEPRO glasses

24 komentarze:

  1. Obcięłaś włosy? Bo wydają się być krótsze niz ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiego aparatu używacie do zdjęć i filmów na yt? Genialna jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny look i genialne futerko ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz w takiej fryzurze! Max ci pasuje :) Jak sie w niej czujesz? Sama się zastanawiam, czy się nie ściąć ale sie troche boje ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Trochę za krótko, ale już się przyzwyczaiłam. Odrosną :D

      Usuń
  5. Co ubrać na Sylwestra?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega, dostałaś je za darmo?;c

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow...masz mercha od Biebera? I te najlepsze bluzy :( Jaki rozmiar zamówiłaś? W przyszłości też bym chciała i zastanawiam się nad rozmiarem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kupiłam :) Zamówiłam L, bo chciałam trochę wiekszą, ale jest minimalnie za duża...i tak wygląda to super, ale M bylaby ideana :D zobaczymy jak bedzie wygladac po praniu :P chociaz zapowiada sie okej, jakośç mega dobra materiału.

      Usuń
  8. Nareszcie wracasz na youtuba...Tyle czasu czekałam na nowe filmiki! Jesteś niesamowita w tym co robisz i nie mogę doczekać się jak dodasz coś nowego! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana, ktory wybrac do zwyklej czarnej kurtki puffy z bershki? http://www.stradivarius.com/pl/akcesoria/szalik-c1393009.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do czarnej wszystko pasuje i to jest jej mega plus. Mi najbardziej chyba się podobają te jedno kolorowe albo oliwkowy lub pudrowy róż :)

      Usuń
  10. gdzie mozna kupic torebke na lancuszku? taka troche wieksza na codzien

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, ja sama mam problem z torebkami, bo rzadko kiedy znajduje taką, która mi się podoba. Całkiem fajne i trochę większe mają teraz w Parofis :)

      Usuń
  11. co bys ubrala na sylwestra na rynku?

    OdpowiedzUsuń
  12. Really nice :) Amazing total look
    I love so much this your looking :)
    Regards
    Shopafford.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger