STEWARDESSES!


 Jeszcze rok temu, będąc ostatni raz w Budapeszcie, naprawdę nie pomyślałabym, że moja kolejna wizyta w tym mieście będzie początkiem czegoś całkowicie nowego. Właśnie rozpoczęłam nowy rozdział w moim życiu i zostałam stewardessą. Ostatnie dwa miesiące były bardzo ciężkie, moja głowa niemalże eksplodowała z nadmiaru wiedzy, a czasu dla siebie praktycznie nie miałam w ogóle; stąd też takie ogromne braki w postach. Intensywne szkolenie zakończyło się egzaminami w Budapeszcie i teraz pozostaje tylko czekać na pierwszy lot :)
 W wolnym czasie eksplorowałyśmy przepiękną stolicę i miałam okazję zrobić parę zdjęć na bloga. Ubrałam na siebie nude golfik i czarne, garniturowe spodnie. Dobrałam do nich wygodne cortezy oraz prosty płaszcz. Bardzo lubię połączenia eleganckich rzeczy ze sportowymi. Miłego weekendu!


Pics by Joasia Orłowska

PULL&BEAR coat
SH turtleneck
SH trousers
NIKE sneakers
PARFOIS bag

15 komentarzy:

  1. Zdjęcia są przepiękne, a twoja stylizacja naprawdę przypadła mi do gustu !
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i super stylizacja ! :)


    http://ladyinblackfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie wyglądasz!♡
    Udanego pierwszego lotu!:) Powodzenia w pracy!:D
    http://asiaknebel.blogspot.com/2017/02/jak-zmieniam-kolor-oczu.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd ten pomysł?:O wow!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd ten pomysł?:O wow!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mi się to podobało, a wyszło w sumie spontanicznie ;) zobaczyłam, że jest casting i się na niego wybrałam :P

      Usuń
  6. Cooo!???? Gratulacje! Co na to Twoj chlopak?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) jest dumny i bardzo szczęśliwy :)

      Usuń
  7. Za ile płaszczyk?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciężkie były te egzaminy? Zastanawiam sie nad byciem stewardessą, ale wiem, że wszedzie sa egzaminy i trochę się bym ich bała ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężkie, ale jak się poświęcało na to wystarczająco czasu, dało się ogarnąć i zdać :)

      Usuń
  9. Ciekawy zawód, ale na pewno bardzo ciężki :) Uwielbiam tę stylizacja, w dodatku świetnie zrobione zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. gdzie kupowalas nike'i?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger