17 komentarzy:

  1. Chciałabym wyglądać tak dobrze w tej kurtce jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż kurtka nie w moim stylu, cała stylizacja bardzo mi się podoba i świetnie do Ciebie pasuje. Kurtka w sumie podkreśla cała stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładna stylizacja. Kurtka idealnie komponuje się z czernią i dżinsem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki masz rozmiar tej kurtki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Umiesz w tych butach chodzić na codziń? Ja je mam i jakaś masakra :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wygląasz, kurteczka i botki, baaardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile masz wzrostu piękna?:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakich perfum używasz? Na jakie zapachy warto polować teraz? Masz jakieś ulubione? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam Lancome La nuit, Alien T.Mugler i Lolita Lempicka Fleur Defendue :) zależy co kto lubi :P ja uwielbiam słodkie i mocne zapachy. Piękne są Armani Si, YSL black opium, Lancome Hypnose :)

      Usuń
    2. a podoba Ci sie YSL nuit blanche?

      Usuń
  9. Wow! I like this type of jacket which she had wear. lulus coupon

    OdpowiedzUsuń
  10. Latasz już? Jak nie to od kiedy?:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 dvrkvska's blog , Blogger